Thu Hien NGUYEN

Bakalářská práce

Luxury Fashion Marketing

Luxury Fashion Marketing
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je tvorba marketingové strategie pro vybranou luxusní módní značku. Práce je rozdělena do třech větších částí – na teoretickou, analytickou a návrhovou část. V teoretické části je definována základní terminologie z oblasti módy, luxusu, marketing a marketingové strategie v luxusním odvětví, která jsou následně aplikovány v analytické části. Analytická část se skládá z profilů …více
Abstract:
The bachelor thesis focuses on the creation of a marketing strategy for a specific luxury fashion brand. This thesis consists of three major parts – theoretical, analytical part and a part of author’s reccomendation. The theoretical part defines the fundamental terminology in the field of fashion, luxury, marketing and marketing strategy for the luxury fashion industry. The analytical part consists …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 7. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Jitka Ludvíková
  • Oponent: Lucie Mašterová, Ing.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTON