Fashion marketing - Efektivita a vliv influencerů v módním průmyslu – Kristýna Poláčková
Kristýna Poláčková
Bakalářská práce
Fashion marketing - Efektivita a vliv influencerů v módním průmyslu
Fashion marketing – Analyzing the effectiveness of influencer marketing in the fashion industry
Anotace:
Influencer marketing se ukazuje jako klíčová strategie pro značky usilující o zvýšení povědomí a prodeje. Tato bakalářská práce se zabývá analýzou efektivity influencer marketingových kampaní pro vybranou módní značku a jejich vlivu na nákupní rozhodnutí zákazníků. Skrze komplexní přístup kombinující teoretické poznatky s praktickým výzkumem práce identifikuje, jaké marketingové strategie a taktiky …víceAbstract:
Influencer marketing is proving to be a key strategy for brands seeking to increase awareness and sales. This thesis analyses the effectiveness of influencer marketing campaigns for selected fashion brands and their impact on customer purchase decisions. Through a comprehensive approach combining theoretical knowledge with practical research, the thesis identifies which marketing strategies and tactics …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jitka Ludvíková
- Oponent: František Zjevík, MSc. DiS.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Influencer marketing - vývoj influencer marketingu v ČR
Adéla Paulová -
Role influencer marketingu v současné marketingové komunikaci
David Kučera -
Vymezení marketingové strategie pet influencerů
Tereza PROVINSKÁ -
Influencer marketing v marketingové komunikaci
Veronika Kučerová -
Influencer Marketing: Etické aspekty, vliv na současnou společnost, strategie využití a dlouhodobé dopady
Gordana Bilecová -
Návrh a implementace marketingové strategie ve společnosti Sodexo
Viktoriya Tsaruk -
Influencer Marketing
Sára Doanová -
Zelený marketing v odevnom priemysle a jeho vplyv na zákaznícke rozhodovanie
Eva Švecová