The Power of Emotions: Emotional Appeals in Advertising – Ing. Olena Levchytska
Ing. Olena Levchytska
Diplomová práce
The Power of Emotions: Emotional Appeals in Advertising
The Power of Emotions: Emotional Appeals in Advertising
Abstract:
The aim of this diploma work is to study the emotional appeals in advertisements and its impact on the decision-making process of buyers. The theoretical chapters of the thesis include the review of the history of advertisement and the observation of its impact on the emotional sphere. Furthermore, there is described the usage of the emotional patterns in advertising messages. In order to reveal the …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/tkg52/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2017
- Vedoucí: PhDr. Radim Hladík, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Ilona Toufarová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
The impacts of advertising on consumer and firms
Thao Nguyen Thi Phuong -
Factors Influencing Consumer Behaviour Towards Indian Restaurants Among Indian Community and Non-Indian People (the case of Prague)
Harshnakumari Kalsinhbhai Bhabhor -
eCommerce Consumer Behaviour in Southeast Asia
Yunteng Zhang