Teaching English in a Lower-Secondary Heterogeneous Class – Bc. Romana Báčová, DiS.
Bc. Romana Báčová, DiS.
Master's thesis
Teaching English in a Lower-Secondary Heterogeneous Class
Teaching English in a Lower-Secondary Heterogeneous Class
Anotácia:
Tématem práce je diferencovaná výuka předmětu angličtiny jako cizího jazyka v heterogenní třídě druhého stupně základní školy. Teoretický rámec práce se věnuje charakteristice heterogenních tříd, jejich obvyklým úskalím a také jejich možným přínosům. Podrobně je popsána cílová vzdělávací skupina mladých adolescentů a jejich učební specifika. Dále se hovoří o rozdílných způsobech a preferencích při …viacAbstract:
This thesis focuses on the topic of differentiated instruction in the subject of English as a second language in a lower-secondary heterogeneous class. The theoretical framework discusses the characteristics of heterogeneous classes, their common problems and their possible benefits. The target group of young adolescent learners and their specific learning characteristics are described in detail. Learner …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 12. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/z0ejh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 1. 2019
- Vedúci: Mgr. Jana Chocholatá, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Primary and Lower Secondary Schools / Lower Secondary School and Language School Teacher Training in English Language
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Romana Tomášková -
Teachers’ views on accommodating learners of English with special educational needs
Nikola Bartošová