Analýza image zaměstnavatele na trhu mlékárenských výrobků – Denisa Klimešová
Denisa Klimešová
Diplomová práce
Analýza image zaměstnavatele na trhu mlékárenských výrobků
The Analysis of the Employer Image on the Dairy Market
Anotace:
Cílem diplomové práce je analýza image vybrané společnosti na trhu mlékárenských výrobků. Cílem výzkumu je pak analýza postojů a chování současných a potencionálních zaměstnanců. Pomocí dotazníkového šetření bylo zjištěno, kde lidé nejčastěji hledají zaměstnání, jaké jsou pro ně nejdůležitější pracovní benefity, jak jsou ve společnosti spokojení a jak by podle nich měl vypadat atraktivní zaměstnavatel …víceAbstract:
The aim of the thesis is the Analysis of the Employer Image on the Dairy Market. The aim of the research is to analyze attitudes and behaviour of current and potential employees. Using a questionnaire survey was found where people seek for employment most frequently, what are the most important work benefits for them, how satisfied they are in the company and what an attractive employer should look …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2019
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/135711
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2019
- Vedoucí: Vojtěch Spáčil
- Oponent: Klára Semancová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie firmy na regionálním trhu mlékárenských výrobků
Michaela Nováková -
Budování a rozvoj dobrého jména a image zaměstnavatele
Lucie Havrdová -
Zaměstnavatelská značka a její klíčové hodnoty ovlivňující výběr zaměstnavatele u středoškolských studentů
Kateřina VAŠŠIKOVÁ -
Zaměstnavatelská značka a její klíčové hodnoty ovlivňující výběr zaměstnavatele u středoškolských studentů
Kateřina VAŠŠIKOVÁ -
Employer branding ve vybraném podniku
Homolová Homolová -
Employer branding
Jana Machalová -
Employer branding ve stavebnictví
Lenka Hralová -
Employer branding v lokální pobočce globální společnosti
Lucie Míchková