Marketingová strategie firmy PLASTIMEX Prostějov, spol. s.r.o a její inovace – Lucie Ptáčníková
Lucie Ptáčníková
Bakalářská práce
Marketingová strategie firmy PLASTIMEX Prostějov, spol. s.r.o a její inovace
Marketing Strategy of Company PLASTIMEX Prostějov, spol. s.r.o and its Innovation
Anotace:
Bakalářská práce s názvem "Marketingová strategie firmy PLASTIMEX Prostějov, spol. s r.o. a její inovace v teoretické části pojednává o marketingu. Obsahuje popis marketingového konceptu a jeho částí, strategického marketingového plánování, marketingového mixu a marketingového plánu. Dále je zde popsán marketingový výzkum. V druhé, praktické části práce jsou teoretické poznatky praktikovány v praxi …víceAbstract:
The primary objective of the theoretical part is a presentation of marketing notions, e.g. a description of the marketing concept and its parts, strategic marketing planning, marketing mix, marketing plan, as well as marketing research. The second part explains the practical usage of theoretical knowledge. The quantitative research was carried out using a standardized questionnaire and was sent to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Šárka ŠTVERÁKOVÁ
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Ptáčníková, Lucie. Marketingová strategie firmy PLASTIMEX Prostějov, spol. s.r.o a její inovace. Olomouc, 2019. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravská vysoká škola Olomouc
Moravská vysoká škola OlomoucBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Najman, M.
30. 3. 2019