Marketingová studie zavedení firmy prodávající značkové oblečení a doplňky na český trh – František Šimon
František Šimon
Bakalářská práce
Marketingová studie zavedení firmy prodávající značkové oblečení a doplňky na český trh
Marketing study of the introduction of the company selling branded clothes and accessories into the Czech market
Anotace:
Abstrakt ŠIMON, František. Marketingová studie zavedení značky prodávající oblečení a doplňky na český trh. [Bakalářská práce] Vysoká škola hotelová. Praha: 2013. 55 stran. Autor bakalářské práce představuje marketingovou studii, podpořenou bohatým teoretickým základem, ale i návrhy vizí. Autor bakalářské práce se snaží poukázat na problematiku zavádění nové firmy na český trh. Cílem tohoto textu je …víceAbstract:
Abstract Author of the thesis presents a marketing study, supported by a rich theoretical basis, but with suggestions vision. Author of the thesis is trying to highlight the issue of the introduction of a new company into the Czech market. The objective of this text is to provide valid information about awareness among people, who are confronted with a variety of luxury brands / companies. The essence …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2013
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/11203/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Jan Mastný
- Oponent: PhDr. Jaroslav Holoubek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠIMON, František. \textit{Marketingová studie zavedení firmy prodávající značkové oblečení a doplňky na český trh}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/gfhzdu/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách