Tvorba realistických 3D modelů pomocí fotogrammetrie – David Le
David Le
Bakalářská práce
Tvorba realistických 3D modelů pomocí fotogrammetrie
Creating realistic 3d models with photogrammetry
Anotace:
Cílem práce je vytvoření realistických 3D modelů pomocí fotogrammetrie a následné porovnání výsledků s dalšími metodami modelování a skenování. V teoretické části bakalářské práce bude seznámení s tvorbou realistických 3D modelů s využitím fotogrammetrie. Úvodní část bude zaměřena na obecný princip fotogrammetrie a její výhody a nevýhody oproti jiným metodám. Další kapitoly jsou věnovány prostředí …víceAbstract:
The purpose of this work is to create realistic 3D models with photogrammetry and comparing the results with other methods of modeling and scanning. The theoretical part of the bachelor thesis will introduce the creation of realistic 3D models using photogrammetry. The introduction will focus on the general principle of photogrammetry and its advantages and disadvantages compared to other methods. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Merta
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Le, David. Tvorba realistických 3D modelů pomocí fotogrammetrie. Pardubice, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta elektrotechniky a informatikyUniverzita Pardubice
Fakulta elektrotechniky a informatikyBakalářský studijní program / obor:
Informační technologie / Informační technologie
Práce na příbuzné téma
-
Programy pro fotogrammetrii a jejich použití
Luboš Perna -
Sémantické 3D modelování z bodových mračen
Matyáš Ludvík -
Optimalizace architektonických modelů pro 3D tisk
Ondřej Horálek -
Tvorba, texturování a renderování 3D objektů v prostředí softwaru Blender
Milan Slavík -
Texturování 3D objektu
Eliška Kladívková -
Grafické demo s využitím procedurálního texturování
Dušan Drevický -
Knihovna pro výpočet šumů používaných v procedurálním texturování
Ondřej Kučera -
Vyukový program pro demonstraci metod texturování 3D objektů
Michal Kukla