Vliv ekonomické situace na obsahy a formy marketingové komunikace ve vybraném oboru – Bc. Zorka Mašková
Bc. Zorka Mašková
Diplomová práce
Vliv ekonomické situace na obsahy a formy marketingové komunikace ve vybraném oboru
Effect of economic situation on the contents and forms of marketing communication in a selected branch
Anotace:
Smyslem této práce je dokázat, jak velký vliv má ekonomická situace na tvorbu forem marketingové komunikace v oblasti automobilového průmyslu. Cílem je vytvořit konkrétní návrh zpracování marketingového a marketingového komunikačního mixu importéra vozů fiktivní značky a společnosti DAMAS s ohledem na aktuální ekonomickou situaci. V teoretické části je zvolené téma zasazeno do oborových rámců ekonomie …víceAbstract:
The purpose of this work is to show how much influence the economic situation has in creating a different forms of marketing communications in the automotive industry. The target is to create a specific design process of marketing and marketing communication mix for fictitious car brands importer of cars fictitious brands of DAMAS company with regard to the current economic situation. In the theoretical …víceKlíčová slova
Osobní vůz marketingová komunikace marketingový komunikační mix public relations produktová prezentace tisková konference ekonomická situace hrubý domácí produkt spotřeba vývoj příjmů obyvatelstva a kupní síla spotřební koš Passenger Car Marketing Communication Marketing Communication Mix Product Presentation Press Conference Economic Situation Gross Domestic Product Consumption Development of Incomes and Purchasing Power Market Basket
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/pgktd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Bitcoin — The Cryptocurrency Medium of Exchange, Purchasing Power, and Longterm Store of Value
Dominik Vlasák -
Purchasing Power Parity - Theory and Practice
Michał Aleksander Bukat -
Purchasing Power Parity (PPP) Deviations: The case of Zimbabwe and it’s five neighbouring countries (1997 – 2016).
Tinashe Mudavanhu -
Důsledky stárnutí obyvatelstva v oblasti financování zdravotní péče
Anna Bernardová -
Dopady změn věkové struktury obyvatelstva na důchodový systém
Jana Hasoňová -
Udržitelnost sociální situace obyvatelstva v období hospodářské krize
Michal Pliška -
Udržitelnost sociální situace obyvatelstva v období hospodářské krize
Karel Janák -
Porovnání trhu práce a životní úrovně v České republice a v Rakousku
Nikola Palátová