Marketingová strategie při prodeji štípaného palivového dříví s využitím modelu canvas – Bc. Jan Prchal
Bc. Jan Prchal
Diplomová práce
Marketingová strategie při prodeji štípaného palivového dříví s využitím modelu canvas
Marketing strategy for the sale of chopped firewood using the model canvas
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou výroby a prodeje štípaného palivového dříví. Navrhuje vhodnou marketingovou strategii pro konkrétní firmu za použití business modelu canvas.Abstract:
This thesis deals with issues of producing and sale of cleft firewood. It propose suitable marketing strategy for concrete company using business model canvas.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: RNDr. Marcel Riedl, CSc.
- Oponent: Pavel Faltýnek, externi
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PRCHAL, Jan. \textit{Marketingová strategie při prodeji štípaného palivového dříví s využitím modelu canvas}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Fakulta lesnická a~dřevařská. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/gfvxco/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Fakulta lesnická a dřevařskáČeská zemědělská univerzita v Praze
Fakulta lesnická a dřevařskáMagisterský studijní program / obor:
Lesní inženýrství / Lesní inženýrství
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan
Název
Vložil
Vloženo
Práva