Bc. Jana Ruczová
Master's thesis
Analýza procesu kupního rozhodování
Analysis of the Purchasing Decision Process
Abstract:
Diplomová práce se zabývá analýzou procesu kupního rozhodování. Věnuje pozornost nákupnímu chování zákazníků a jejich spotřebitelským zvyklostem. Teoretická část popisuje, jaké faktory mají vliv na rozhodování zákazníka, a pokládá otázku, co zákazníky motivuje k uskutečnění nákupu. Významná pozornost je věnována kvalitě potravin v ČR a souvisejícím změnám nákupních zvyklostí zákazníků při rozhodování …moreAbstract:
This thesis analyzes the process of purchasing decisions. It focuses on the customer shopping behavior and consumer habits. The theoretical part describes what factors influence the purchasing decision and aims to answer the question, what the influencing factors are. Significant attention is paid to the food quality in the Czech Republic and related changes in shopping habits of customers during food …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 9. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/l67n9/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 11. 2013
- Supervisor: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Reader: Mgr. Miloslava Kykalová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Aroma jako faktor ovlivňující nákupní chování spotřebitele
Rana Isac -
Nákupní chování spotřebitele na vybraném trhu
Adéla Maixnerová -
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Ivana Eliášová -
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Daria Manakova -
Vliv spotřební daně z tabáku na nákupní chování spotřebitele
Hana Zíková -
Nákupní a ponákupní chování spotřebitele v cirkulární ekonomice
Radmila Štangová -
Vliv sociálních sítí na nákupní chování spotřebitele
Nicolle Nováková -
Vliv sezónních nabídek prodejců na nákupní chování spotřebitele
Magdaléna Kolářová