Návrh na efektivní event marketing vybraného subjektu - Event marketing galavečera "Žena regionu 2011" – Bc. Veronika KOVÁŘOVÁ
Bc. Veronika KOVÁŘOVÁ
Diplomová práce
Návrh na efektivní event marketing vybraného subjektu - Event marketing galavečera "Žena regionu 2011"
Event marketing project "Woman of the region 2011"
Anotace:
Teoretická část práce věnuje pozornost základním teoretickým poznatkům v oblasti event marketingu, event marketingové strategii a specifikům marketingových komunikací u galaeventových akcí. V praktické části jsou charakterizovány přístupy k jeho využití v marketingové strategii eventu Žena regionu. Na základě stanovených kritérií jsou klasifikovány a zhodnoceny eventy Žena regionu 2009 a Žena regionu …víceAbstract:
The theoretical part of this thesis aims at basic theoretical knowledge in the field of event marketing, more specifically, at strategy and marketing communications for specifics galaevents. The practical part specifies the approaches for the use of event marketing in the marketing strategy, particularly in the event Woman of the Region. On the basis of the established criteria, regional events Woman …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011
Identifikátor:
18545
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOVÁŘOVÁ, Veronika. \textit{Návrh na efektivní event marketing vybraného subjektu - Event marketing galavečera ''Žena regionu 2011''}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/gfyb1u/.
Jak správně citovat práci
KOVÁŘOVÁ, Veronika. Návrh na efektivní event marketing vybraného subjektu - Event marketing galavečera "Žena regionu 2011". Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Plánování a tvorba event marketingové strategie
Filip Kubíček -
Event marketingová strategie ve vybrané společnosti
Robert Novák -
Event marketingová strategie jako součást marketingového mixu
Lucie Čajkovičová -
Návrh event marketingové strategie Vysoké školy NEWTON, a.s.
Miriam Habibi -
Event marketingová strategie digitální agentury Taste
Nikola Bartošová -
Marketingová strategie eventu
Dana Chlupová -
Event marketingová strategie vybraného podniku
Klára Havelková -
Event marketingová strategie uvedení nového výrobku na trh
Daniel Palma