Bc. Veronika KOVÁŘOVÁ

Master's thesis

Návrh na efektivní event marketing vybraného subjektu - Event marketing galavečera "Žena regionu 2011"

Event marketing project "Woman of the region 2011"
Abstract:
Teoretická část práce věnuje pozornost základním teoretickým poznatkům v oblasti event marketingu, event marketingové strategii a specifikům marketingových komunikací u galaeventových akcí. V praktické části jsou charakterizovány přístupy k jeho využití v marketingové strategii eventu Žena regionu. Na základě stanovených kritérií jsou klasifikovány a zhodnoceny eventy Žena regionu 2009 a Žena regionu …more
Abstract:
The theoretical part of this thesis aims at basic theoretical knowledge in the field of event marketing, more specifically, at strategy and marketing communications for specifics galaevents. The practical part specifies the approaches for the use of event marketing in the marketing strategy, particularly in the event Woman of the Region. On the basis of the established criteria, regional events Woman …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2011
Identifier: 18545

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Radomila Soukalová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KOVÁŘOVÁ, Veronika. Návrh na efektivní event marketing vybraného subjektu - Event marketing galavečera "Žena regionu 2011". Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 04. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / field:
Media and Communications Studies / Marketing Communications