Klima školy a jeho vliv na chování žáků – Bc. Martina Šlofová
Bc. Martina Šlofová
Diplomová práce
Klima školy a jeho vliv na chování žáků
School climate and its impact on pupil behavior
Anotace:
Cílem diplomové práce „Klima školy a jeho vliv na chování žáků" je vyhodnotit provedené dotazníkové šetření a na základě jeho vyhodnocení zpracovat evaluační zprávu. Zároveň navrhnout další dotazníky pro zjišťování klimatu školy a to pro učitele a rodiče žáků. Tyto poznatky z dotazníkového šetření a z evaluační zprávy mohou posloužit vedení školy při dalším zpracování Školního vzdělávacího programu …víceAbstract:
The aim of the thesis "School climate and its impact on pupil behavior" is evaluated by questionnaire and based on its evaluation process the evaluation report. At the same time propose additional questionnaires for surveys of school climate and for teachers and parents. These findings from the survey and evaluation report can serve the school for further processing of School Education, school system …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/rmow5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2012
- Vedoucí: Ing. Pavla Stejskalová
- Oponent: RNDr. Hana Kozáčková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství odborných předmětů pro základní a střední školy - specializace obchod a služby
Práce na příbuzné téma
-
Analýza hierarchie hodnot jedinců s poruchami chování (se zaměřením na specifické poruchy chování) v období pubescence a adolescence
Kristýna Balátová -
Specifické poruchy učení a chování z pohledu veřejnosti
Michaela Mošnová -
Specifické poruchy chování a učení, možnosti jejich nápravy
Lenka Štokrová -
Specifické poruchy učení a chování žáků na středních školách
Lenka KUBERNOVÁ -
Specifické poruchy chování a učení, jejich diagnostika a náprava
Marek Przybyla -
Specifické poruchy chování ADD a ADHD v předškolním věku
Tereza Rašínová -
Specifické poruchy chování u dětí předškolního věku
Lenka Chárová -
Specifické poruchy chování u žáků na 1. stupni ZŠ
Veronika Homoláčová