Product placement a jeho vliv na televizního diváka – Richard ŠIMÁČEK
Richard ŠIMÁČEK
Rigorózní práce
Product placement a jeho vliv na televizního diváka
Product placement and its effect on television viewers
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 9. 2015
Zveřejnit od: 3. 9. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠIMÁČEK, Richard. Product placement a jeho vliv na televizního diváka. Olomouc, 2015. rigorózní práce (PhDr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.9.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 9. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaRigorózní řízení / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Úloha psychologie při tvorbě reklamy
Petra Vojarová -
Role kultury v psychologii reklamy
Tereza Kleinová -
Vliv reklamy na spotřebitele
Petra Metelková -
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image podniku/Psychology Of Advertising And Its Use To Support The Image Of The Organization
Aneta Bencová -
Psychologie reklamy balených minerálních vod
Vojtěch Šimák -
Psychologie reklamy a její využití pro image organizace
Jan Bažant -
Psychologie reklamy
Martina Řehořová -
Aktuální trendy v oblasti psychologie reklamy
Natálie Sátrová
Název
Vložil
Vloženo
Práva