Product placement a jeho vliv na televizního diváka – Richard ŠIMÁČEK
Richard ŠIMÁČEK
Advanced ('rigorózní') thesis
Product placement a jeho vliv na televizního diváka
Product placement and its effect on television viewers
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 9. 2015
Accessible from:: 3. 9. 2015
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠIMÁČEK, Richard. Product placement a jeho vliv na televizního diváka. Olomouc, 2015. rigorózní práce (PhDr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.9.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 3. 9. 2015 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of ArtsAdvanced ('rigorózní řízení') programme / field:
Psychology / Psychology
Theses on a related topic
-
Úloha psychologie při tvorbě reklamy
Petra Vojarová -
Role kultury v psychologii reklamy
Tereza Kleinová -
Vliv reklamy na spotřebitele
Petra Metelková -
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image podniku/Psychology Of Advertising And Its Use To Support The Image Of The Organization
Aneta Bencová -
Psychologie reklamy balených minerálních vod
Vojtěch Šimák -
Psychologie reklamy a její využití pro image organizace
Jan Bažant -
Psychologie reklamy
Martina Řehořová -
Aktuální trendy v oblasti psychologie reklamy
Natálie Sátrová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights