Role image v marketingovém řízení společnosti KKH Brno – Bc. Monika SLEZÁKOVÁ
Bc. Monika SLEZÁKOVÁ
Master's thesis
Role image v marketingovém řízení společnosti KKH Brno
Role of image in marketing conducting in company KKH Brno
Abstract:
Předmětem této diplomové práce je problematika zkoumání a ustavení role image v marketingovém řízení firem a institucí. První část vymezuje podstatu firemní identity coby součásti firemní strategie, druhá část se zaměřuje na stěžejní problematiku image ve vztahu k systému firemní identity. Praktická část mapuje konkrétní případ obchodní společnosti. Jsou využity různé metody pro analýzu image s promítnutím …moreAbstract:
The aim of this thesis is the research and the establishment of the role of image in marketing conducting in companies and institutions. The first part deals with the nature of the corpo-rate identity as the part of company strategy, the second part focuses on pivotal dilemma of image in relationship to the system of corporate identity. The practical part surveys the par-ticular case of the trading …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2012
Accessible from:: 20. 4. 2012
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Ing. Olga Jurášková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SLEZÁKOVÁ, Monika. \textit{Role image v marketingovém řízení společnosti KKH Brno}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2012. Available from: https://theses.cz/id/ggramk/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
SLEZÁKOVÁ, Monika. Role image v marketingovém řízení společnosti KKH Brno. Zlín, 2012. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.4.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 20. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Společenská zodpovědnost firem a její vliv na image firmy FirstFarms A/S
Irena ŠKAŘUPOVÁ -
Webová prezentace společenské zodpovědnosti firmy
Anna Cheblokova -
Komunikační strategie vybrané firmy
Jolana Žídková -
Princip společenské zodpovědnosti jako marketingový nástroj firmy
Lukáš Augustín -
Firemní kultura a nadnárodní firmy
Denisa Václavíková -
Vztahy s veřejností a společenská zodpovědnost firem ve vazbě na lesnictví
Kateřina Chaloupková -
Vztah firemní kultury a firemní strategie, jejich dopad na dosažení firemních cílů
Svatopluk Sýkora -
Firemní kultura a strategie společnosti
Daniel Kolář