Bc. Monika SLEZÁKOVÁ

Master's thesis

Role image v marketingovém řízení společnosti KKH Brno

Role of image in marketing conducting in company KKH Brno
Abstract:
Předmětem této diplomové práce je problematika zkoumání a ustavení role image v marketingovém řízení firem a institucí. První část vymezuje podstatu firemní identity coby součásti firemní strategie, druhá část se zaměřuje na stěžejní problematiku image ve vztahu k systému firemní identity. Praktická část mapuje konkrétní případ obchodní společnosti. Jsou využity různé metody pro analýzu image s promítnutím …more
Abstract:
The aim of this thesis is the research and the establishment of the role of image in marketing conducting in companies and institutions. The first part deals with the nature of the corpo-rate identity as the part of company strategy, the second part focuses on pivotal dilemma of image in relationship to the system of corporate identity. The practical part surveys the par-ticular case of the trading …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2012
Accessible from:: 20. 4. 2012

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Ing. Olga Jurášková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

SLEZÁKOVÁ, Monika. Role image v marketingovém řízení společnosti KKH Brno. Zlín, 2012. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.4.2012

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 20. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / field:
Media and Communications Studies / Marketing Communications