Role brand experience v kavárenském průmyslu – Bc. Kamila Prosická
Bc. Kamila Prosická
Diplomová práce
Role brand experience v kavárenském průmyslu
Role of brand experience in coffee shops
Anotace:
Práce je zaměřena na úroveň brand experience v kavárenském průmyslu v České republice. V první části popisuje teoretické aspekty zákaznické zkušenosti se značkou, chování spotřebitele a spokojenost zákazníka. Následně definuje význam brand experience a kavárenský průmysl. Druhá část práce je věnována vlastnímu výzkumu a interpretaci získaných dat. Záměrem je porovnat úroveň brand experience vybraných …víceAbstract:
The thesis focuses on the level of brand experience in the café industry in the Czech Republic. The first part describes the theoretical aspects of customers' brand experience, consumer behaviour and customer satisfaction. It then defines the meaning of brand experience and the café industry. The second part of the thesis is devoted to the actual research and interpretation of the collected data. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 2. 2024
- Vedoucí: doc. Ing. Jana Přikrylová, Ph.D.
- Oponent: Pavel Štrach, Ph.D. Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., Škoda Auto Vysoká škola o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
Škoda Auto Vysoká škola o.p.s.Magisterský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Mezinárodní marketing
Práce na příbuzné téma
-
Vybrané aspekty zákaznické zkušenosti v konkrétní prodejně se sportovním zbožím
Michaela VRZALOVÁ -
Faktory customer experience se zaměřením na místo prodeje a její aplikace u konkrétní firmy
Anežka Kasalická -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu řízení vztahů se zákazníky
Jana Solčanská -
Řízení vztahů se zákazníky v oblasti fitness služeb
Jaroslav Kantorek -
Řízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení konkurenceschopnosti podniku
Lucie ČESÁNKOVÁ -
Povědomí o značce a zákaznická spokojenost společnosti MP Krásno, a.s.
Markéta Vrbíková -
Spokojenost a loajalita zákazníka ke značce Nescafé
Tomáš Hokr -
Spokojenost zákazníků značky SCURA
Jan Šlachta
Název
Vložil
Vloženo
Práva