Technology and its impact on history of gaming industry – Sebastian Dohnal
Sebastian Dohnal
Bakalářská práce
Technology and its impact on history of gaming industry
Technologie a její vliv na herní průmysl
Anotace:
Tato bakalářská práce má za cíl rozebrat tématiku technologie herního průmyslu, popsat jednotlivé technologie, aplikovatelnost a uvést příklady jejich současného využití. Naznačuje vývoj her a jejich technologií napříč historií v jednotlivých érách od starověkých deskových her až po současnost. Největší prostor je věnován současným technologickým řešením, jejich popisu a jednotlivým příkladům jejich …víceAbstract:
This bachelor's thesis is analyzing the topic of gaming industry technology, describes it's various technologies, application and give examples of their current use. It outlines the development of games and their technologies across history in various eras from ancient board games to the present time. The largest part is devoted to current technological solutions, their descriptions and individual …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Jindřich Trapl
- Oponent: Petr Robek, MgA.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / obor / specializace:
Vizuální a literární umění / Vizuální tvorba / Animace a vizuální efekty
Práce na příbuzné téma
-
Vizualizace a 3D grafika jako nástroj a podpora při implementaci inovací
Tereza ŠTEFLOVÁ -
Prezentace Centra počítačové grafiky a vizualizace ve virtuální realitě
Jiří NOHÁČ -
Virtual reality toolkit for the Unity game engine
Vojtěch Juránek -
Terminology in the Videogame Industry and the Gaming Community
Dominik Birka -
Economic importance of cultural industry in South Korea
Zuzana Hajduková -
Blockchain scalability in the gaming industry
Kryštof Jelínek -
Herní průmysl v Česku: prostorová analýza
Jakub GABRYŠ -
3D tisk a 3D skenování v animaci
Tomáš Svoboda
Název
Vložil
Vloženo
Práva