Znaky filmového umění a jejich využití při tvorbě televizní reklamy – Kateřina ZVONKOVÁ
Kateřina ZVONKOVÁ
Bachelor's thesis
Znaky filmového umění a jejich využití při tvorbě televizní reklamy
Treatment of movie elements when making TV commercials
Abstract:
Tato bakalářská práce popisuje vztah televizní reklamy a filmového umění. Základní myš-lenkou práce je, že televizní reklama čerpá inspiraci ve filmovém umění. Teoretická část charakterizuje televizi a televizní reklamu, definuje a popisuje žánry a znaky filmu. Tyto žánry a znaky jsou v praktické části prostřednictvím analýzy aplikovány na tvorbu televizní reklamy. Praktická část obsahuje také výzkum …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the relationship between TV commercials and the elements of movie. The major presumption is that the TV advertising is taking inspiration from mo-vies. The theoretical part describe television and TV commercials and movie. It also depicts the genres and elements of movie. Those are furthermore applied in analyses aimed at tv commercials. The practical part also include …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2011
Identifier:
18787
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZVONKOVÁ, Kateřina. \textit{Znaky filmového umění a jejich využití při tvorbě televizní reklamy}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2011. Available from: https://theses.cz/id/ggz6mc/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ZVONKOVÁ, Kateřina. Znaky filmového umění a jejich využití při tvorbě televizní reklamy. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 05. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Televizní reklama z pohledu kognitivní teorie
Radek Hylmar -
Česká filmová a televizní reklama ve 21. století
Robert ČERNÝ -
Znaky filmových žánrů a jejich uplatnění při tvorbě audiovizuálních propagačních prostředků
Václav Horáček -
Znaky filmových žánrů a jejich uplatnění při tvorbě audiovizuálních propagačních prostředků
Matej DANIEL -
Filmové titulky: žánry a sentiment
Vít Šebestík -
Využití filmových žánrů a jejich znaků v audiovizuální reklamní tvorbě
Václav Horáček -
Klíčové vizuální znaky české stop-motion animace
Zuzana Burianová -
Dokumentární film Československé televize Brno a České televize Brno v letech 1990 – 1995
Karolína Balcárková