Mgr. Robert ČERNÝ

Bakalářská práce

Česká filmová a televizní reklama ve 21. století

Czech cinema and TV commercial in 21. century
Anotace:
Bakalářská práce obsahuje analýzu nejsilnější a nejbohatší stránky reklamní komunikace, televizní a filmovou reklamu po roce 2000. Snaží se vysvětlit a zařadit do kontextu reklamního světa některé pověry a rčení, například {\clqq}zlaté české ručičky`` nebo {\clqq}typický český humor``. Také se pokusí odpovědět na některé otázky. Ta zásadní zní: Uplatňuje česká reklama své specifické kulturní stereotypy …více
Abstract:
Bachelor{\crq}s dissertation including analysis of the most powerful and wealthiest aspect of advertisement communications in TV and film ads after year 2000. It is trying to describe and place into context some of superstisions and formulas like {\clqq}Gold czech hands`` or {\clqq}Typical czech humor``. Also it trying to give answers on some questions. The basic question is: Does the czech advertisement …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2005
Identifikátor: 556

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2005
  • Vedoucí: PhDr. Zdeněk Křížek

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ČERNÝ, Robert. Česká filmová a televizní reklama ve 21. století. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 06. 05. 2007

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.