Znaky filmového umění a jejich využití při tvorbě televizní reklamy – Kateřina ZVONKOVÁ
Kateřina ZVONKOVÁ
Bakalářská práce
Znaky filmového umění a jejich využití při tvorbě televizní reklamy
Treatment of movie elements when making TV commercials
Anotace:
Tato bakalářská práce popisuje vztah televizní reklamy a filmového umění. Základní myš-lenkou práce je, že televizní reklama čerpá inspiraci ve filmovém umění. Teoretická část charakterizuje televizi a televizní reklamu, definuje a popisuje žánry a znaky filmu. Tyto žánry a znaky jsou v praktické části prostřednictvím analýzy aplikovány na tvorbu televizní reklamy. Praktická část obsahuje také výzkum …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the relationship between TV commercials and the elements of movie. The major presumption is that the TV advertising is taking inspiration from mo-vies. The theoretical part describe television and TV commercials and movie. It also depicts the genres and elements of movie. Those are furthermore applied in analyses aimed at tv commercials. The practical part also include …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2011
Identifikátor:
18787
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZVONKOVÁ, Kateřina. Znaky filmového umění a jejich využití při tvorbě televizní reklamy. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Televizní reklama z pohledu kognitivní teorie
Radek Hylmar -
Česká filmová a televizní reklama ve 21. století
Robert ČERNÝ -
Znaky filmových žánrů a jejich uplatnění při tvorbě audiovizuálních propagačních prostředků
Václav Horáček -
Znaky filmových žánrů a jejich uplatnění při tvorbě audiovizuálních propagačních prostředků
Matej DANIEL -
Filmové titulky: žánry a sentiment
Vít Šebestík -
Využití filmových žánrů a jejich znaků v audiovizuální reklamní tvorbě
Václav Horáček -
Klíčové vizuální znaky české stop-motion animace
Zuzana Burianová -
Dokumentární film Československé televize Brno a České televize Brno v letech 1990 – 1995
Karolína Balcárková