Pedagogická komunikace na vysoké škole – Mgr. Martina Veselá
Mgr. Martina Veselá
Bakalářská práce
Pedagogická komunikace na vysoké škole
Education Communication at Universities
Anotace:
Předkládaná bakalářská práce se věnuje tématu pedagogické komunikace na vysoké škole. Konkrétně přináší informace o postavení a fungování otázek, které kladou učitelé ve vyučování. S tímto tématem souvisí problém aktivní participace studentů na vyučování a také otázka, do jaké míry mohou učitelé tuto participaci ovlivňovat. Cílem teoretické části je nastínit problematiku pedagogické komunikace a vysvětlit …víceAbstract:
The topic of this minor thesis is education communication at universities. It contains information about questions asked by teachers in lectures and the function of such questions. The problematic issue connected with this topic is active participation of students at lectures and an extent to which the teachers can influence the students’ participation. The aim of the theoretical part is to present …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 6. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/lsud5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2007
- Vedoucí: doc. Mgr. Klára Šeďová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Občanská angažovanost a politická participace budoucích učitelů základů společenských věd a výchovy k občanství
Andrea KAISLEROVÁ -
Porovnání prostředků a funkcí neverbální komunikace na prvním a druhém stupni základní školy
Veronika Česká -
Possibilities of Active Participation of Students with SLD in Learning English Language
Alena Večeřová -
Stimulační otázky ve výuce anglického jazyka pro dospělé studenty.
Bohumila Pelcová -
Role uvádějícího učitele v profesním rozvoji začínajícího učitele ve vybrané mateřské škole
Kateřina Dobčáková -
NEDESTRUKTIVNÍ ZKOUŠENÍ MATERIÁLU:
Tomáš Kadeřábek -
Dotazník hodnocení učitele žákem jako nástroj k sebereflexi učitele
Tomáš HLADÍK -
První rok učitele v MŠ - analýza profesních kompetencí po vstupu do profese učitele MŠ, sonda do praxe na vybraných MŠ v Plzni, Chebu a Rakovníku
Anna-Kateřina KLAISNEROVÁ