Barbora CÍSAŘOVÁ

Bachelor's thesis

Veletrhy a výstavy cestovního ruchu jako nástroj marketingové komunikace v cestovním ruchu

Trade Fairs and exhibitions as a tool of marketing communications in tourism
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2013
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2013
  • Vedúci: Ing. Halina Kotíková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

CÍSAŘOVÁ, Barbora. Veletrhy a výstavy cestovního ruchu jako nástroj marketingové komunikace v cestovním ruchu. Olomouc, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kultury

PALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC

Faculty of Physical Culture

Bachelor programme / odbor:
Physical Education and Sports / Recreology

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.