Veletrhy a výstavy cestovního ruchu jako nástroj marketingové komunikace v cestovním ruchu – Barbora CÍSAŘOVÁ
Barbora CÍSAŘOVÁ
Bachelor's thesis
Veletrhy a výstavy cestovního ruchu jako nástroj marketingové komunikace v cestovním ruchu
Trade Fairs and exhibitions as a tool of marketing communications in tourism
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2013
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2013
- Vedúci: Ing. Halina Kotíková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CÍSAŘOVÁ, Barbora. \textit{Veletrhy a výstavy cestovního ruchu jako nástroj marketingové komunikace v cestovním ruchu}. Online. Bakalárska práca. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Faculty of Physical Culture. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/gh0s27/.
Jak správně citovat práci
CÍSAŘOVÁ, Barbora. Veletrhy a výstavy cestovního ruchu jako nástroj marketingové komunikace v cestovním ruchu. Olomouc, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of Physical CultureBachelor programme / odbor:
Physical Education and Sports / Recreology
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.