Klára PAVLÍKOVÁ
Bakalářská práce
Hodnocení reklamního sdělení
Assessment of Advertising Message
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá hodnocením reklamního sdělení, zaměřeného na nábor nových členů, v rámci studentské organizace AIESEC České Budějovice. Nábor nových členů probíhá vždy na začátku nového semestru. Práce se skládá ze dvou hlavních částí. První část tvoří literární přehled řešené problematiky, který je zpracován na základě informací a studia odborných publikací, druhou částí je část praktická …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis was to analyse assessment of advertising messages in students organization called AIESEC. For this thesis was chosen advertising messages for recruitment and target group were students of the University of South Bohemia. The theoretical part describes terms such as marketing communication, marketing communications mix and and targets and advertisment. The practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Iveta Broučková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PAVLÍKOVÁ, Klára. Hodnocení reklamního sdělení. Č. Budějovice, 2017. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Validace marketingové komunikace značky Studentská pečeť na mladých lidech
Simon Bornev -
Zhodnocení marketingové komunikace studentského festivalu
Kristýna Míčková -
Analýza marketingové komunikace vybrané studentské organizace
Erika Mogilská -
Marketingová komunikace neziskové organizace Erasmus Student Network Ústí nad Labem
Kristýna FINKOVÁ -
Marketingová komunikace crowdfundingových kampaní studentských filmů UTB
Petr Fojtík -
Analýza marketingové komunikace studentského klubu Viktorka
Jitka Hudečková -
Projekt inovace marketingové komunikace Buddy Systemu Zlín s cílem zlepšení jeho image
Michaela Sanitráková -
Analýza marketingové komunikace neziskové organizace
Klára Sladká
Název
Vložil
Vloženo
Práva