Brand management regionálních značek – Petra Šanderová
Petra Šanderová
Diplomová práce
Brand management regionálních značek
Brand Management of Regional Brands
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na oblast regionálních značek a jejich strategické řízení. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy: značka, brand management a region. Praktická část se zabývá popisem vybraného regionu a regionální značky. Na to navazuje marketingový výzkum, který je zaměřen na informovanost spotřebitelů o regionálních značkách. V závěrečné části jsou uvedeny návrhy na šíření …víceAbstract:
This thesis is focused on regional brands and their strategic management. In the theoretical part there are explained the basic concepts: brand, brand management and region. The practical part describes the selected region and regional brand. That continues to marketing research that is focused on consumer awareness of regional brands. In the final part there are mentioned the promotion recommendations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/38834
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 9. 2013
- Vedoucí: Marie Hesková
- Oponent: Monika Harantová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/38834
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Brand management privátních značek maloobchodních řetězců v ČR
Ondřej Marček -
Brand management z pohledu neuromarketingu
Jana Hrušková -
Brand management značky společnosti Crystalex, CZ
Tereza Červinková -
Brand management značky Schauma
Martina Grauerová -
Brand management značky DERMACOL na českém trhu
Kateřina Derflová -
Brand management as a positioning strategy for a global tech corporate brand
Andrey Laptev -
Marketingová komunikace a brand management regionálních značek
Tereza Šmídová -
Brand management regionálních značek
Tereza Štočková