Developing Literacy through Levelled Books – Mgr. Tereza Matějíčková
Mgr. Tereza Matějíčková
Bachelor's thesis
Developing Literacy through Levelled Books
Developing Literacy through Levelled Books
Abstract:
Bakalářská práce „Rozvoj čtenářské gramotnosti pomocí knih, které jsou uzpůsobeny podle úrovně čtenáře“ se zabývá čtenářskou gramotností a jeho konkrétní aplikace ve výuce druhého ročníku na základní škole Woodbrook ve Virginii. V práci zmiňuji žáky druhých tříd a jejich znalosti a schopnosti, které jsem si vybrala jako ukázkovou skupinu. Hlavním cílem je popsání důležitosti čtení, čtenářské gramotnosti …moreAbstract:
The bachelor thesis “Developing literacy through levelled books” explores the development of literacy which is an essential skill for the educated people and how narratives are employed to that purpose. Primarily in connection to developing literacy I focused on levelled books which are integral part of teaching reading in American schools. Its main purpose is to describe the methods and system at …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2014
Identifier:
https://is.muni.cz/th/o131f/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2014
- Supervisor: Mgr. Lucie Podroužková, Ph.D.
- Reader: Mgr. Ivana Hrozková, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Education / Pedagogické asistentství anglického jazyka a literatury pro základní školy
Theses on a related topic
-
Rozvoj čtenářské gramotnosti prostřednictvím čtenářských dílen u žáků 4. a 5. ročníku v malotřídní škole
Markéta Mutinová -
Rozvoj čtenářské gramotnosti prostřednictvím čtenářských dílen u žáků 3. ročníku ZŠ
Andrea Večeřová -
Škola jako faktor ovlivňující rozvoj čtenářské gramotnosti žáků 1. stupně
Alexandra Sabolová -
Vytváření příležitostí pro rozvoj čtenářské gramotnosti ve výuce na 1. stupni prostřednictvím metod kritického myšlení
Dominika Hrnčiříková -
Rozvoj čtenářské gramotnosti prostřednictvím metod kritického myšlení na 1. stupni ZŠ
Nikola Goňová -
Rozvoj čtenářské gramotnosti u žáků se specifickými poruchami učení
Veronika Šemberová -
Rozvoj čtenářské gramotnosti pomocí čtenářských dílen na 1. stupni ZŠ
Martina RICHTAROVÁ -
Historie v příbězích a příběhy v historii: Vyprávění a historický komentář ve Ztracených v Mnichově
Michael Šenovský