Brand management vybrané značky – Tereza Eisenbarthová
Tereza Eisenbarthová
Diplomová práce
Brand management vybrané značky
Brand management of chosen brand
Anotace:
Diplomová práce analyzuje značku Maybelline New York. Maybelline patří do divize spotřebních produktů v rámci nadnárodní kosmetické společnosti L'Oréal. Nabízí produkty dekorativní kosmetiky ve čtyřech hlavních segmentech: oči, obličej, rty a nehty. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. První část je teoretická a je v podstatě výchozí pro ostatní kapitoly. Druhá část představuje značku Maybelline …víceAbstract:
The master thesis analyzes the brand Maybelline New York. Maybelline belongs to the mass market division of the multinational cosmetics company L'Oréal. It offers products of colour cosmetics in four main segments: eyes, face, lips and nails. The thesis is divided into three main parts. The first part is theoretical and it is actually the basis for next sections. The second part introduces the brand …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 12. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/23571
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 2. 2011
- Vedoucí: Přemysl Průša
- Oponent: Mária Pavelková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/23571
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Využití influencerů pro komunikaci firem při prodeji dekorativní kosmetiky
Gabriela Zábavníková -
Analýza vnímání značky na trhu dekorativní kosmetiky
Michaela Lukášová -
Vnímání značky dekorativní kosmetiky
Monika Šubínová -
Segmentace trhu dekorativní kosmetiky
Hana Márová -
Spotřebitelské chování žen na trhu s dekorativní kosmetikou v ČR
Petra Kalinová -
Segmentace trhu dekorativní kosmetiky
Markéta Myšková -
Globální značka a její vliv na chování spotřebitele
Anastasiia Kalchenko -
Značka a její působení na zákazníka
Lucie Havlíková