Rozvoj foneticko-fonologické roviny u dětí s narušenou komunikační schopností – Mgr. Lucie Špičáková
Mgr. Lucie Špičáková
Bakalářská práce
Rozvoj foneticko-fonologické roviny u dětí s narušenou komunikační schopností
Development of the phonetic-phonological level of children with impaired communication ability
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou rozvoje foneticko-fonologické jazykové roviny. Teoretická část práce se dělí do dvou kapitol čerpajících z odborné literatury, která reflektuje problematiku rozvoje jazykových rovin se zaměřením na rovinu foneticko-fonologickou, dále se zaměřuje také na komunikaci a narušenou komunikační schopnost. Empirická část vznikla na základě výzkumného šetření realizovaného …víceAbstract:
The bachelor thesis is concerned with analysis of development of phonetic-phonological langure level. The theoretical part is dividend into two chapters drawing upon literature, which reflects levels of language development issues, focusing on phonetic-phonological level, focusing also on communication and impaired communication ability. Empirical part resulted from the research in one of the nursery …víceKlíčová slova
Komunikace ontogeneze řeči foneticko-fonologická jazyková rovina narušená komunikační schopnost dyslalie sluchová analýza sluchová syntéza fonematický sluch Key words Communication ontogenesis of language phonetic-phonological language level impaired communication ability dyslalia auditory analysis auditory synthesis phonemic hearing
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/zf91b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2012
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Veronika Girglová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství speciální pedagogiky pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Foneticko-fonologická jazyková rovina u dětí v běžné mateřské škole a její rozvoj
Hana Nováková -
Foneticko-fonologická jazyková rovina žáků prvních tříd běžných základních škol z pohledu třídních učitelů
Petra Srbová -
Foneticko-fonologická jazyková rovina u žáků prvních tříd základní školy.
Michaela STRAKOVÁ -
Rozvoj foneticko-fonologické jazykové roviny u dětí běžné mateřské školy
Ivana Hrochová -
Rozvoj jazykových rovin u dítěte s vývojovou dysfázií
Jana Táborská -
Rozvoj foneticko-fonologické roviny u dětí mladšího školního věku se sluchovým postižením
Lucie Potužáková -
Postoj pedagogů k aktivitám pro rozvoj komunikačních dovedností dětí předškolního a mladšího školního věku uvedených v publikaci Helping Children to Improve their Communication Skills,Therapeutic Activities for Teachers, Parents and Therapists
Barbora Škubalová -
Narušená komunikační schopnost žáků na 1. stupni v regionu Opava
Jana Onheiserová