Bc. Zdeněk Staněk
Bakalářská práce
Analýza zákaznických segmentů
Analysis of customer segments
Anotace:
Předmětem této práce je analýza zákaznických segmentů vybrané neziskové organizace, konkrétně Městské knihovny v Kunštátě. Po provedené analýze jsou knihovně doporučena vybraná marketingová opatření, která mají za cíl udržení a přilákání nových čtenářů. První část práce popisuje teoretická východiska základů marketingu, neziskových organizací a segmentace zákazníků. Spolu s použitím dotazníkové metody …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is the analysis of customer segments within the representative non-profit institution, particularly at the City library of Kunštát. After the realised analysis the specific marketing measures, which primary aim is to maintain and attract new readers, are suggested to the library. The first part of the work focuses on the theoretical solutions of marketing basis, non-profit …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/lfm6b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Bc. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Non-profit Healthcare Institution in the Zlín Region: Its image and competitive abilities analysis
Alena ZÁMEČNÍKOVÁ -
Model zákaznické segmentace vybrané organizace
Jana Walterová -
Segmentace v kontextu rozvoje publika
Barbora Kocianová -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
Tomáš Hajíček -
Impact of the digital content marketing in music industry on customer satisfaction
Platon Gushchin -
The impact of influencer marketing on customer engagement
Tatiana Larišová -
Implementace služby My Open Library v Irsku a její vnímání z pohledu uživatelů knihovny v Deansgrange
Olga Senčaková -
On-line služby knihoven v České republice se zaměřením na Library 2.0
Hana Vičarová