Bc. Zdeněk Staněk

Bakalářská práce

Analýza zákaznických segmentů

Analysis of customer segments
Anotace:
Předmětem této práce je analýza zákaznických segmentů vybrané neziskové organizace, konkrétně Městské knihovny v Kunštátě. Po provedené analýze jsou knihovně doporučena vybraná marketingová opatření, která mají za cíl udržení a přilákání nových čtenářů. První část práce popisuje teoretická východiska základů marketingu, neziskových organizací a segmentace zákazníků. Spolu s použitím dotazníkové metody …více
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is the analysis of customer segments within the representative non-profit institution, particularly at the City library of Kunštát. After the realised analysis the specific marketing measures, which primary aim is to maintain and attract new readers, are suggested to the library. The first part of the work focuses on the theoretical solutions of marketing basis, non-profit …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2021
  • Vedoucí: Ing. Bc. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta