Barbora HÁSOVÁ
Bachelor's thesis
Porucha grafomotoriky z pohledu ergoterapie
Graphomotor dysfunction from the perspective of the occupational therapy
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá poruchou grafomotoriky, která se zařazuje mezi výraznou problematiku u dětí s dětskou mozkovou obrnou ve školním věku. Kromě omezené hybnosti má dítě s DMO i různé přidružené poruchy, mezi které patří i poruchy grafomotoriky. Dítě, které neprojde fází lezení ve vývojové ontogenezi, má problém v oblasti řeči a grafomotoriky. Mezi příčinu poruchy grafomotoriky u těchto …moreAbstract:
This thesis deals with the graphomotor disorder, which is classified as a significant issue in children with cerebral palsy at school age. In addition to limited motion, the child with cerebral palsy also has various disorders, which include graphomotor disorders. A child who does not pass the climbing phase in developmental ontogenesis has a speech and graphomotor problem. The persistence of primitive …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Ilona Zahradnická
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HÁSOVÁ, Barbora. Porucha grafomotoriky z pohledu ergoterapie. Plzeň, 2020. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta zdravotnických studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta zdravotnických studiíVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of Health Care StudiesBachelor programme / field:
Specialization in Health Care / Occupational Therapy
Theses on a related topic
-
Rozvoj dítěte mladšího školního věku s poruchou autistického spektra prostřednictvím terapie zaměřené na inhibici primárních reflexů
Barbora ŠŤASTNÁ -
Vliv přetrvávajících primárních reflexů na poruchy učení a chování
Pavla DRIMLOVÁ -
Specifika trajektorie očních pohybů posuzovaná metodikou TETRECOM s uplatněním technologie eye tracking při čtení tiskacích písmen u dětí s vývojovou dysfázií a u dětí s typickým jazykovým vývojem
Aneta ZAVADILOVÁ -
Komparace kresby lidské postavy u dětí s LMP a u dětí s mimořádným nadáním
Martina Kýrová -
Rozdíly mezi vztahy fonologického povědomí a psaným projevem u dětí s typickým vývojem psaní a s dysgrafií
Pavla Suchomelová -
Komunikační dovednost u dětí s PAS v předškolním věku v porovnání s dětmi s typickým vývojem
Sabina MALACHOVÁ -
Vyrovnávání se se zátěží u osobních asistentů pracujících s dětmi s PAS
Johanka Laudová -
Vliv spánkových epileptiformních výbojů v EEG na výskyt jádrových příznaků ADHD (Attention Deficit Hyperactivity Disorder) u dětí s benigní epilepsií s centrotemporálními hroty
Pavlína Danhofer