Ondřej Neuman

Master's thesis

Analýza efektivnosti sociálních sítí v marketingu cestovního ruchu na příkladu Tyrolska

Analysis of the social network’s effectiveness in tourism marketing on the example of Tirol
Abstract:
Diplomová práce se zabývá analýzou vlivu sociálních sítí na cestovní ruch v destinaci. Hlavním cílem je zhodnotit efektivnost využití sociálních sítí ve spojení s příjezdovými statistikami cestovního ruchu. Primární zkoumanou destinací v rámci práce je rakouská spolková země Tyrolsko. Na začátku práce jsou představeny pojmy týkající se cestovního ruchu. Druhá polovina teoretické části se již přesouvá …more
Abstract:
The diploma thesis deals with the analysis of the impact of social networks on tourism in the destination. The main objective is to evaluate the effectiveness of the use of social networks in conjunction with incoming tourism statistics. The primary researched destination of the work is the Austrian State of Tirol. At the beginning of the thesis, terms related to tourism are introduced. The second …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 6. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 5. 2019
  • Supervisor: Jan Herget
  • Reader: Kateřina Němečková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/76215