Analýza efektivnosti sociálních sítí v marketingu cestovního ruchu na příkladu Tyrolska – Ondřej Neuman
Ondřej Neuman
Master's thesis
Analýza efektivnosti sociálních sítí v marketingu cestovního ruchu na příkladu Tyrolska
Analysis of the social network’s effectiveness in tourism marketing on the example of Tirol
Abstract:
Diplomová práce se zabývá analýzou vlivu sociálních sítí na cestovní ruch v destinaci. Hlavním cílem je zhodnotit efektivnost využití sociálních sítí ve spojení s příjezdovými statistikami cestovního ruchu. Primární zkoumanou destinací v rámci práce je rakouská spolková země Tyrolsko. Na začátku práce jsou představeny pojmy týkající se cestovního ruchu. Druhá polovina teoretické části se již přesouvá …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the analysis of the impact of social networks on tourism in the destination. The main objective is to evaluate the effectiveness of the use of social networks in conjunction with incoming tourism statistics. The primary researched destination of the work is the Austrian State of Tirol. At the beginning of the thesis, terms related to tourism are introduced. The second …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 6. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76215
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2019
- Supervisor: Jan Herget
- Reader: Kateřina Němečková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76215
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Theses on a related topic
-
Influenceři a destinační marketing
Michaela Baletková -
Influencer marketing a jeho využití v destinačním managementu.
Lenka Jungová -
Destination Marketing: Promoting Cappadocia in terms of heritage and culture
Zeynep Çizmeci -
Destinační marketing města Brna se zacílením na zahraniční turisty
Aneta Bahelková -
Destinační marketing. Vnímání a propagace Vídně, realita a hyperrealita.
Veronika Šmejkalová -
Destinační marketing města Benátky
Kateřina Kaňovská -
Destinační marketing. Vnímání a propagace vybrané destinace, realita a hyperrealita.
Valeryia Hryhoryeva -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu