Bc. Simona Brchlová
Bachelor's thesis
Řízení komunikace v podnikové praxi
Management of the Corporate Communication
Abstract:
Bakalářská práce ve své teoretické části pojednává o mezilidské komunikaci, rozebírá druhy a způsoby komunikace obecně, dále pojednává o firemní komunikaci, mapuje komunikační toky a formy v prostředí podniku. Cílem praktické části je posouzení efektivnosti komunikace ve firemní prostředí a navržení efektivního komunikačního modelu s cílem zlepšení výkonnosti pracovníků.Abstract:
Bachelor thesis in its theoretical part deals with interpersonal communication, it analyzes the types and ways of communication in general way, it deals with corporate communication, maps communication flows and forms in the environment of the company. The aim of the practical part is to assess the effectiveness of communication in the corporate environment and to devise an effective communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2017
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/bhz3y/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2017
- Supervisor: doc. Ing. Jan Lojda, CSc.
- Reader: Ing. Helena Cetlová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
New Types of Media and its Influence on the Corporate Communication
Ayoung Park -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Lalita Berikbaeva -
The Secrets of Communication
Sabina-Mariana Ciucu -
Interní komunikace v režime Home Office
Jan Kříž -
Komunikační audit vybrané výrobní společnosti a návrh optimalizace firemní komunikace
Andrea Matis -
Specifika firemní komunikace a komunikačních kanálů ve firmě SITA CZ a.s.
Zuzana Písařová -
Komunikace jako klíč úspěšného manažera
Pavlina Kucerova -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Nataliia Marhita