Aplikace marketingového mixu na oblast tanečního sportu – Viktorie Kaszubová
Viktorie Kaszubová
Bakalářská práce
Aplikace marketingového mixu na oblast tanečního sportu
Application of Marketing Mix in the Field of Dancesport
Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Aplikace marketingového mixu na oblast tanečního sportu“ je analýza současného stavu marketingového mixu podniku Dance Studio LIKE s.r.o. a sestavení doporučení pro tvorbu mixu nového. Cílem této práce je na základě analýzy navrhnout kroky ke zlepšení úrovně marketingového mixu a tím zvýšit produktivitu podniku a spokojenost klientů.Abstract:
The object of this dissertation „ Application of Marketing Mix in the Field of Dancesport“ is analysis of marketing mix present state in the company Dance Studio LIKE Ltd and proposal assembly for new mix formation. On the analysis basis this dissertation is aimed on making suggestions to marketing mix level improve and after that company productivity increase and clients satisfaction.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2017
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/118043
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2017
- Vedoucí: Irena Durdová
- Oponent: Jiřina Kračmarová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová