Bc. Karel Fridrich

Master's thesis

Analýza marketingových aktivit Lázní Luhačovice, a. s.

Analysis of marketing activities in Lázně Luhačovice, a.s.
Abstract:
Diplomová práce analyzuje marketingové aktivity společnosti Lázně Luhačovice, a.s. a porovnává je s ostatními lázněmi v České republice. Hlavním cílem diplomové práce je na základě kvalitativní analýzy namodelovat soubor doporučení, který firmě pomůže k docílení vyšší obsazenosti a tržeb. V teoretické části práce autor čtenářům přináší základní poznatky z oblasti řešené problematiky, jedná se o témata …more
Abstract:
The thesis analyses the marketing activities of the company Lázně Luhačovice, a.s., which are compared with other spas in the Czech Republic. Its main purpose is to model a set of recommendations based on qualitative analysis, which will help to achieve higher occupancy and sales. In the theoretical part of the thesis, the author provides the readers with the basic knowledge of the problem, such as …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 6. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 9. 2023
  • Supervisor: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
  • Reader: Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.