Analýza marketingových aktivit Lázní Luhačovice, a. s. – Bc. Karel Fridrich
Bc. Karel Fridrich
Master's thesis
Analýza marketingových aktivit Lázní Luhačovice, a. s.
Analysis of marketing activities in Lázně Luhačovice, a.s.
Abstract:
Diplomová práce analyzuje marketingové aktivity společnosti Lázně Luhačovice, a.s. a porovnává je s ostatními lázněmi v České republice. Hlavním cílem diplomové práce je na základě kvalitativní analýzy namodelovat soubor doporučení, který firmě pomůže k docílení vyšší obsazenosti a tržeb. V teoretické části práce autor čtenářům přináší základní poznatky z oblasti řešené problematiky, jedná se o témata …moreAbstract:
The thesis analyses the marketing activities of the company Lázně Luhačovice, a.s., which are compared with other spas in the Czech Republic. Its main purpose is to model a set of recommendations based on qualitative analysis, which will help to achieve higher occupancy and sales. In the theoretical part of the thesis, the author provides the readers with the basic knowledge of the problem, such as …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 6. 2023
Identifier:
https://is.ucp.cz/th/wayrx/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 9. 2023
- Supervisor: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Reader: Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd.
Master programme / field:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Hospitality and Spa Management
Theses on a related topic
-
MARKETINGOVÝ KOMUNIKAČNÍ MIX VYBRANÉHO LÁZEŇSKÉHO ZAŘÍZENÍ X
Adam Makiš -
Marketingový mix a jeho využití v lázeňském cestovním ruchu
Michaela Stružinská -
Marketingový mix a jeho využití v lázeňském cestovním ruchu
Marek Pelikán -
Marketingový mix a jeho využití v lázeňském cestovním ruchu na příkladu
Eva Štěpánková -
Marketingový mix a jeho využití v lázeňském cestovním ruchu na příkladu vybrané lázeňské destinace
Pavla Borovičková -
An Analytical Examination of The Importance of Marketing Mix for Laundry Care Products in the Czech Republic
Filip Šajty -
Personální marketing a jeho implementace v podnikové praxi
Václav Polan -
The Analysis and Development of Spa Resorts in the Czech Republic
David Podpěra