Speciální pedagogika v Peruánské republice – Mgr. Petra Hostýnková
Mgr. Petra Hostýnková
Bachelor's thesis
Speciální pedagogika v Peruánské republice
Special Needs Education in the Republic of Peru
Anotácia:
Práce na téma „Speciální pedagogika v Peruánské republice“ podává informace o speciální pedagogice, o jedincích se zdravotním postižením a především o možnostech vzdělávání dětí a mládeže se speciálními vzdělávacími potřebami v této rozvojové zemi. Práce je rozčleněna do pěti kapitol. Úvodní z nich představuje Peruánskou republiku jako jednu ze zemí rozvojového světa. Druhá kapitola se věnuje obecně …viacAbstract:
The thesis „Special Needs Education in the Republic of Peru“ provides information about special education, individuals with disabilities and especially the educational opportunities of children and youth with special educational needs in this developing country. The thesis is divided into five chapters. The opening chapter presents the Republic of Peru as a part of the developing world. The second …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fgu7t/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2011
- Vedúci: doc. PhDr. Mgr. Barbora Bazalová, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Special Education / Special Education
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Romana Tomášková -
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková