Speciální pedagogika v Peruánské republice – Mgr. Petra Hostýnková
Mgr. Petra Hostýnková
Bakalářská práce
Speciální pedagogika v Peruánské republice
Special Needs Education in the Republic of Peru
Anotace:
Práce na téma „Speciální pedagogika v Peruánské republice“ podává informace o speciální pedagogice, o jedincích se zdravotním postižením a především o možnostech vzdělávání dětí a mládeže se speciálními vzdělávacími potřebami v této rozvojové zemi. Práce je rozčleněna do pěti kapitol. Úvodní z nich představuje Peruánskou republiku jako jednu ze zemí rozvojového světa. Druhá kapitola se věnuje obecně …víceAbstract:
The thesis „Special Needs Education in the Republic of Peru“ provides information about special education, individuals with disabilities and especially the educational opportunities of children and youth with special educational needs in this developing country. The thesis is divided into five chapters. The opening chapter presents the Republic of Peru as a part of the developing world. The second …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fgu7t/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2011
- Vedoucí: doc. PhDr. Mgr. Barbora Bazalová, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková -
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková