Využití 3D Animace mimo filmový průmysl – Lukáš Přikryl
Lukáš Přikryl
Bakalářská práce
Využití 3D Animace mimo filmový průmysl
Use of 3D animation outside of film industry
Anotace:
Cílem této diplomové práce je ukázat, že 3D animace není pouze nástrojem pro grafické účely, jako například pro filmový průmysl, ale že je zároveň využívána i v technických oborech jako jsou například automobilový průmysl, farmaceutický průmysl, herní průmysl apod. Dále práce popisuje, jak se 3D animace vyvíjela, v rychlosti se věnuje i historii animace ve filmovém průmyslu. Z historie animace ve filmu …víceAbstract:
The aim for this bachelor thesis is to show, that 3D animation isn’t only a tool for graphic design purposes, for example film making industry and it is very well used even in technological fields for example Automotive industry, Pharmaceutical industry, Gaming industry etc. It also describes how 3D animation has evolved, and the history of animation in the film industry is also rapidly addressed. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2021
- Vedoucí: MgA. Martin Hovorka
- Oponent: Petr Vrána, prof.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / obor / specializace:
Vizuální a literární umění / Vizuální tvorba / Animace a vizuální efekty
Práce na příbuzné téma
-
2D grafika a animace v počítačových hrách
Lukáš Kučva -
3D tisk a 3D skenování v animaci
Tomáš Svoboda -
Koncept 3D animace a role producenta při tvorbě 3D animovaného filmu
Daniil Nenashev -
Integration of 2D Animation into a 3D Pipeline
Ema Mlynarčíková -
Technologie 2D a 3D animace
Adéla Přikrylová -
Integrace 3D a 2D Animace
Viktoriia Lubsanova -
3D animace řeči v kontextu videoher
Lenka Michalková -
3D animace zasazená do reálného prostředí
Tomáš Kácel
Název
Vložil
Vloženo
Práva