Aleš Veselý: umělce jako učitel. Fenomén umělce pedagoga v současném českém kontextu – Patricie BEZDĚKOVÁ
Patricie BEZDĚKOVÁ
Disertační práce
Aleš Veselý: umělce jako učitel. Fenomén umělce pedagoga v současném českém kontextu
Aleš Veselý: artist as teacher. The phenomenon of the artist pedagogue in the contemporary Czech context
Anotace:
Hlavním cílem disertační práce s názvem Aleš Veselý - umělec jako učitel. Fenomén umělce-pedagoga v současném českém kontextu je definice intuitivního pedagogického pojetí uvedeného umělce. Teoretická část práce se věnuje konceptuálnímu rámci, jenž mimo jiné zahrnuje determinaci vysokoškolského vzdělání, profesní identitu učitele a její aspekty spolu s paradigmaty ve výtvarném vzdělávání, a životní …víceAbstract:
The main topic of the dissertation titled "Aleš Veselý - Artist as Teacher: The Phenomenon of Artist-Educator in Contemporary Czech Context" is the definition of the intuitive pedagogical approach of the mentioned artist. The theoretical part of the work focuses on the conceptual framework, including the determination of higher education, professional identity of the teacher and its aspects, paradigms …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 6. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Jitka Géringová, Ph.D., doc. Jitka Géringová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BEZDĚKOVÁ, Patricie. \textit{Aleš Veselý: umělce jako učitel. Fenomén umělce pedagoga v současném českém kontextu}. Online. Disertační práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/gi7zah/.
Jak správně citovat práci
BEZDĚKOVÁ, Patricie. Aleš Veselý: umělce jako učitel. Fenomén umělce pedagoga v současném českém kontextu. Ústí nad Labem, 2024. disertační práce (Ph.D.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Teorie výtvarné výchovy
Práce na příbuzné téma
-
Tradiční a nová materialita ve výtvarně studijních činnostech ve výtvarné výchově
Petra Vichrová -
Komparativní případová studie hodin výtvarné výchovy na ZŠ vedené aprobovaným a neaprobovaným pedagogem
Michaela Vávrová -
Začínající učitel na střední škole: Kdy se učitel začne cítit učitelem?
Jana Nevtípilová -
Učitel výchovy k občanství na 2. stupni ZŠ a nižším stupni gymnázia jako třídní učitel
Lucie LOSOVÁ -
Videoreflexe jako součást profesní přípravy budoucích učitelů v programu Učitel naživo
Ivo Rozmahel -
Učitel i influencer? Jak učitelé prezentují svou profesi a vlastní identitu na sociální síti TikTok
Klára Tomková -
Segmentace cílové skupiny učitel/ka mateřské školy a učitel/ka základní školy jako východisko pro obsahový marketing
Kateřina HRBKOVÁ -
Učitel divadla v základním uměleckém vzdělávání
Jonáš Konývka