Testovací scénáře autoškoly s využitím virtuální reality – Matouš KIEDROŇ
Matouš KIEDROŇ
Bachelor's thesis
Testovací scénáře autoškoly s využitím virtuální reality
Driving school test scenarios using virtual reality
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením testovacích scénářů pro autoškolu pomocí virtuální reality. Pro účely vývoje a testovaní byl využit headset HTC Vive Cosmos. Práce začíná analýzou současného stavu a dostupných aplikací v oblasti výuky řízení, která poskytuje základní informace o stávajících technologiích a trendech v tomto odvětví. Dále jsou podrobně popsány parametry virtuálních brýlí a …moreAbstract:
This bachelor's thesis deals with creating testing scenarios for driving schools using virtual reality. For the purposes of development and testing, the HTC Vive Cosmos headset was used. The work begins with an analysis of the current state and available applications in the field of driving education, providing essential information about existing technologies and trends in this industry. Furthermore …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 8. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 21. 8. 2023
- Supervisor: Mgr. Robert Jarušek, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KIEDROŇ, Matouš. Testovací scénáře autoškoly s využitím virtuální reality. Ostrava, 2023. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Přírodovědecká fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Přírodovědecká fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ScienceBachelor programme / field:
Applied Information Science / Software Systems
Theses on a related topic
-
2D multiplayerová strategická hra v Unity
Michael Konečný -
Architecture and implementation of the system for serious games in Unity 3D
Aleksei Penzentcev -
Tvorba A-RPG hry v Unity
Leon Grytsak -
Vizualizace virtuálních objektů v reálném prostoru s využitím nástroje Unity
Radek Mikulka