Bc. Kateřina Hanáčková

Diplomová práce

Projekt na zlepšení spokojenosti zákazníků ve vybraném penzionu

A Project to Improve the Client Satisfaction in the Boarding House
Anotace:
V diplomové práci se zabývám otázky, jak zvýšit spokojenost zákazníků penzionu Dvůr pod Starýma horama. Práce je členěna do tří částí. První část je teoretická, kde jsou zahrnuty poznatky týkající se zákazníka a jeho spokojenosti, měření spokojenosti zákazníka a specifikací služeb v pohostinství. Praktická část obsahuje představení penzionu, analýzu PESTLE, Porterovu analýzu konkurenčního boje, SWOT …více
Abstract:
In the thesis I deal with the question of how to increase customer satisfaction in the pension Dvůr pod Starýma horama. The thesis is divided into three parts. The first part is theoretical, and includes customer and customer satisfaction knowledge, measurement of customer satisfaction and hospitality services specifications. The practical part contains pension introduction, PESTLE analysis, Porter …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Hanáčková, Kateřina. Projekt na zlepšení spokojenosti zákazníků ve vybraném penzionu. Zlín, 2019. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing