Vliv informační asymetrie na nákupní chování – Bc. Dominik Chamrad
Bc. Dominik Chamrad
Master's thesis
Vliv informační asymetrie na nákupní chování
The influence of information asymmetry to buying behavior
Abstract:
Vliv informační asymetrie na nákupní chování spotřebitele. Práce obsahuje teoretická východiska informační asymetrie a nákupního chování spotřebitele. Druhá polovina práce je věnována popisu jakými způsoby ovlivňuje informační asymetrie nákup ojetých automobilů a především také jaká z toho plynou rizika. Konečná část třetí kapitoly se věnuje výzkumnému šetření. Postupně je zde detailně popsán celý …moreAbstract:
The influence of information asymmetry to buying behavior. The thesis contains the theoretic basis of information symmetry and buyers behavior. The second part of this thesis describes the ways of influencing information asymmetry during buying process of use cars and presence specific types of risks. The final part of the third section describes the research investigation. During the third chapter …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 12. 2017
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Pavel Štrach, Ph.D. Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Management in the Global Environment
Theses on a related topic
-
Aroma jako faktor ovlivňující nákupní chování spotřebitele
Rana Isac -
Nákupní chování spotřebitele na vybraném trhu
Adéla Maixnerová -
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Ivana Eliášová -
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Daria Manakova -
Vliv spotřební daně z tabáku na nákupní chování spotřebitele
Hana Zíková -
Nákupní a ponákupní chování spotřebitele v cirkulární ekonomice
Radmila Štangová -
Vliv sociálních sítí na nákupní chování spotřebitele
Nicolle Nováková -
Vliv sezónních nabídek prodejců na nákupní chování spotřebitele
Magdaléna Kolářová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights