Vliv informační asymetrie na nákupní chování – Bc. Dominik Chamrad
Bc. Dominik Chamrad
Diplomová práce
Vliv informační asymetrie na nákupní chování
The influence of information asymmetry to buying behavior
Anotace:
Vliv informační asymetrie na nákupní chování spotřebitele. Práce obsahuje teoretická východiska informační asymetrie a nákupního chování spotřebitele. Druhá polovina práce je věnována popisu jakými způsoby ovlivňuje informační asymetrie nákup ojetých automobilů a především také jaká z toho plynou rizika. Konečná část třetí kapitoly se věnuje výzkumnému šetření. Postupně je zde detailně popsán celý …víceAbstract:
The influence of information asymmetry to buying behavior. The thesis contains the theoretic basis of information symmetry and buyers behavior. The second part of this thesis describes the ways of influencing information asymmetry during buying process of use cars and presence specific types of risks. The final part of the third section describes the research investigation. During the third chapter …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 12. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Pavel Štrach, Ph.D. Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Globální podnikání a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Aroma jako faktor ovlivňující nákupní chování spotřebitele
Rana Isac -
Nákupní chování spotřebitele na vybraném trhu
Adéla Maixnerová -
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Ivana Eliášová -
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Daria Manakova -
Vliv spotřební daně z tabáku na nákupní chování spotřebitele
Hana Zíková -
Nákupní a ponákupní chování spotřebitele v cirkulární ekonomice
Radmila Štangová -
Vliv sociálních sítí na nákupní chování spotřebitele
Nicolle Nováková -
Vliv sezónních nabídek prodejců na nákupní chování spotřebitele
Magdaléna Kolářová
Název
Vložil
Vloženo
Práva