Analýza vlivu spotřebního etnocentrismu na úspěšnost značky – Lubor Plašil
Lubor Plašil
Master's thesis
Analýza vlivu spotřebního etnocentrismu na úspěšnost značky
Analysis of Consumer Ethnocentrism Impact on Brand Success
Abstract:
Obsahem práce je analýza vlivu spotřebního etnocentrismu na úspěšnost značky, která byla provedena ve třech fázích. V první fázi byl změřen spotřební etnocentrismus ve dvou sledovaných městech, tedy v Praze a Ostravě. Ve druhé fázi byla změřena a porovnána úspěšnost dvou značek příslušejících k daným městům. Z naměřených výsledků první a druhé fáze, ve kterých bylo použito dotazníkové šetření, byly …moreAbstract:
The thesis contents an analysis of the impact of consumer ethnocentrism on the brand success, which was conducted in three phases. The first phase was measurement of consumer ethnocentrism in the two cities, Prague and Ostrava. In the second phase the success of the two brands belonging the two cities was measured and compared. From the measured results of the first and second phase, in which questionnaire …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2013
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/96495
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2013
- Supervisor: Šárka Velčovská
- Reader: Marcela Šimková
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Spotřebitelský etnocentrismus jako strategický nástroj pro rozvoj hodnoty domácích značek v rozvojových zemích
WANNINAYAKE MUDIYANSELAG WANNINAYAKE -
Developing a business strategy to achieve sustainable competitive advantage for Trafin Oil, a.s.
Michał Noga -
Green marketing
Martin Trojan