Internetová komunikace - účinnost e-marketingu na generaci Y – Bc. Jan Kříž
Bc. Jan Kříž
Diplomová práce
Internetová komunikace - účinnost e-marketingu na generaci Y
Internet communication - effectivness of e-marketing on generation Y
Anotace:
Předmětem této diplomové práce je analyzovat a charakterizovat generaci Y a její vztah k internetu. Dále pak především e-marketingu. Upozornit na základní problémy, kterým je v zahraničí věnováno daleko více pozornosti. Práce je pak pojata jako odborná studie, která v sobě zahrnuje reálné případy a výzkumné materiály zprostředkované respektovanými odborníky a institucemi.Abstract:
The subject of this thesis is to analyze and characterize Gen Y and its relationship to the Internet. Furthermore, particularly e-marketing. Draw attention to fundamental problems, which ispaid abroad far more attention. Work is conceived as an expert study, which includes real cases and research materials mediated by respected experts and institutions.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/i6ivm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2012
- Vedoucí: PhDr. Luděk Vajner
- Oponent: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání dopadu PPC reklam na generace Baby Boomers, X, Y a Z
Helena Černovská -
Values and value orientations: A comparative study of Generation X and Generation Y in Russia and the Czech Republic
Valeriya Kuzmich -
Zjišťování motivačních faktorů zaměstnanců napříč generacemi X, Y, Z ve vybrané organizaci soukromého sektoru
Lucie Šťastná -
Motivace generace X a Y ve firmě ADP Česká republika, a. s.
Adam Karas -
Rozdíly v řízení a motivaci zaměstnanců generace X ,Y a Z.
Tomáš Kalus -
Odměňování a motivace v generaci X a Y
Andrea Balážová -
Porovnání rozhodovacího procesu zákazníků generace X, Y a Z.
Tetiana Oshchiepkova -
Kvalita pracovního života generace X a Y
Bibiána Fejedelemová