Bc. Jan Kříž

Diplomová práce

Internetová komunikace - účinnost e-marketingu na generaci Y

Internet communication - effectivness of e-marketing on generation Y
Anotace:
Předmětem této diplomové práce je analyzovat a charakterizovat generaci Y a její vztah k internetu. Dále pak především e-marketingu. Upozornit na základní problémy, kterým je v zahraničí věnováno daleko více pozornosti. Práce je pak pojata jako odborná studie, která v sobě zahrnuje reálné případy a výzkumné materiály zprostředkované respektovanými odborníky a institucemi.
Abstract:
The subject of this thesis is to analyze and characterize Gen Y and its relationship to the Internet. Furthermore, particularly e-marketing. Draw attention to fundamental problems, which ispaid abroad far more attention. Work is conceived as an expert study, which includes real cases and research materials mediated by respected experts and institutions.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2012
  • Vedoucí: PhDr. Luděk Vajner
  • Oponent: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní