Vylepšení produkce filmů a seriálů pomocí Unreal Engine – BcA. Miroslav Černý
BcA. Miroslav Černý
Bakalářská práce
Vylepšení produkce filmů a seriálů pomocí Unreal Engine
Improvement of the production of films and series using the Unreal engine
Anotace:
Práce se zabývá Unreal enginem v produkci filmů a seriálů. Pojednává o tom, jak se tento software vyvíjel a co mu umožnilo, aby se začal používat pro tvorbu filmů a seriálů. Hodnotí jeho silné a slabé stránky, jak zapadá do této produkce a jak ji případně mění. Hlavním zdrojem informací pro tuto práci mi byly nejrůznější webové stránky, dokumenty, články, videa a bakalářské práce na podobné téma.Abstract:
This work deals with the Unreal engine in the production of films and series. I discuss how this software has evolved and what allows it to be used for the production of movies and series. In this industry, he then evaluates its strengths and weaknesses, how it fits into this production and how it possibly changes it. The main sources of information for this work were various websites, documents, articles …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 9. 2024
- Vedoucí: Libor Korman
- Oponent: Matouš Svěrák, BcA. Bc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Vizuální tvorba / Animace a vizuální efekty
Práce na příbuzné téma
-
Teaching Visualization Literacy Using Digital Game
Peter Bolha -
3D digitální vizualizace lidového kroje
Markéta Szydlowská -
Vizualizace a 3D grafika jako nástroj a podpora při implementaci inovací
Tereza ŠTEFLOVÁ -
Prezentace Centra počítačové grafiky a vizualizace ve virtuální realitě
Jiří NOHÁČ -
Hry v prostředí Unreal Engine
Anna Krajčírová -
Vývoj 3D herní aplikace v Unreal Engine 4
Maksym Udovytskyi -
Vývoj herní aplikace v Unreal Engine
Michal Dvořák -
Srovnání herních enginů Unreal Engine a Unity
Martin Khol
Název
Vložil
Vloženo
Práva